Kiska kričí na verejnosť: „Chcú ma zničiť, chcú ma zničiť! ! „

8. októbra 2017, lubos2226, Nezaradené

Prečo mainstream neurobí reláciu – argumentačnú besedu, kde by sa zúčastnil daňový expert, právnik, politológ, psychológ a psychiater a náš pán prezident, chronický KLAMÁR, daňový podvodník a ZRADCA na Slovenskom národe KISKA??

Moderátormi „besedy“ by boli všetci pozvaní hostia okrem Kisku, ten by len odpovedal. A pokiaľ by títo boli dôslední a objektívni, Kiska by zakrátko musel kapitulovať a verejne priznať, že všetky tie podvody čo napáchal sú ním konečne verejne akceptované a potvrdené.

Silné ego tohoto človeka ho pripravilo o stratu kontaktu s realitou, už nevie čo hovorí a jednu lož prekrýva druhou. Preto treba prizvať expertov na verejnú besedu s ním, nezávislých expertov, ktorí by jeho situáciu zdiagnostikovali právne, ekonomicky i psychologicky do detailov.

Pán Kiska, prečo nie ste sám iniciátorom takejto debaty?? Prečo sa obhajujete na obrazovkách médií zásadne individuálne, aby Vám nemohol nikto objektívne oponovať??

Nuž preto, aby ste svojimi páchnucími rečičkami i naďalej oblbovali váš neustále slabnúci počet prívržencov!

Aká bezchrbtovosť, farizejstvo a silné ego musí byť v človeku, ktorý sa takto pokrytecky zúfalo drží svojej zlatej preziidentskej stoličky, na ktorú nikdy morálne nedorástol.

Pán „prezident“, morálne patríte medzi podvodníkov a mafiánov, medzi spodinu spoločnosti a nie na prezidentský úrad!

Spamätajte sa konečne, buďte chlap a odstúpte, pretože toto už čo predvádzate je oveľa viac ako trápne – ste nebezpečenstvom pre Slovensko!!

Na prvej fotke: „Ty bedač Slovenská, žobrota, ktorá nemá naviac, len na almužnu, vy otroci môjho celoživotného zámeru – už nepotrvá dlho a stratíte úplne svoju slobodu, o to sa postarám, pretože ja som slovenský Soroš, ja a nikto iný!“

Druhá fotka: „Nebesá, aký som len krásny na tej soške – soroške, o mne sa budú deti učiť v dejepise!“

Foto zdroj: súkromný profil facebook